Gå til indhold
GLS introducerer ny brandidentitet

Nyhed -

GLS introducerer ny brandidentitet

Den nye identitet binder firmaets fremtidige ambitioner sammen gennem et spændende, dynamisk look.

Kolding, 4 October 2021 – GLS, Danmarks bedst ratede landsdækkende pakkedistributør på Trustpilot, afslører i dag deres nye brandidentitet. Den nye identitet bygger på det, der har gjort GLS succesfuld i en pakkeverden i konstant forandring, og bakker op om firmaets vækstambitioner. Hovedbudskabet er, at gøre hver pakkelevering personlig og gennem kvalitetsløsninger sikre en fortsat høj leveringskvalitet. Den nye identitet aspejler firmaets forvandling med et friskt, dynamisk og digital-venligt look.

En ny blå og gul farve, er det første der fanger øjet. Den velkendte gule pil er blevet en del af G’et og rundes af med den gule prik, der symboliserer GLS’ ekspertise, punkt-til-punkt mission og forbindelsen med deres digitaliserede kunder.

Brandløfet kommer på et godt tidspunkt for firmaet. Kunderne får en større interesse for levering der er nemt, transparant, af høj kvalitet og hvor bæredygtighed er i fokus. GLS har fulgt med uviklingen ved at skræddersy fragtnetværket og dets services, kombineret med digitale og bæredygtige løsninger. Firmaet har ambitioner om at styrke sin B2C-positionering på tværs af landegrænser, samtidig med fortsat at være en vigtig samarbejdspartner i B2B-markedet.

”Hos GLS har vi leveret den mest personlige og strømlinede service I mere end 30 år og have bygget et stærkt fundament med vores medarbejdere og kunder. Sådan som kundernes behov og pakkemarkedet hastigt forandrer sig I øjeblikket, er det på tide at vi også forandrer os.” udtaler Martin Seidenberg, CEO for GLS Group. ”Den opdaterede brandidentitet afspejler vores ambitioner på en tydelig og moderne måde. Den er dynamisk, modig, moderne og personlig. Den afspejler hvem vi er, og hvem vi vil være.”

Det opdaterede brand vil blive udrullet gradvist på tværs af alle markeder I Europa og Nordamerika, med en officiel start d. 4. oktober.

Slutning af pressemeddelelse

For mere information bedes du kontakte:

GLS Marketing

Email: presse@GLS-denmark.com

Om GLS Group

GLS Group is a leading cross-border parcel service provider. The company provides reliable, high-quality and personal parcel services to customers in 41 countries, complemented by freight and express services. Thanks to the company’s expansive cross-border network and strong local market knowledge, customers can expect the same seamless, flexible and personal service across Europe and beyond. GLS also operates through wholly-owned subsidiaries in Canada and on the USA’s West Coast. The GLS network consists of 71 central and regional transhipment points and about 1,500 depots, which are supported by approximately 31,000 final-mile delivery vehicles and 4,000 long-distance trucks. GLS employs around 21,000 people. In 2020/21, GLS generated record revenues of 4.5 billion euros and delivered 840 million parcels, despite global challenges.

Pressekontakt

Marketing og kommunikation

Marketing og kommunikation

Pressekontakt GLS Denmark og GLS Express 76 33 11 00

Kvalitetsførende inden for pakkedistribution i Europa

Med mere end 1.750 PakkeShops i Danmark og et stærkt europæisk netværk er GLS en seriøs partner til det danske erhvervsliv.

GLS
Kokmose 3
6000 Kolding
Danmark