Få vores nyheder på mail

Tættere på kunderne og proaktiv vejledning

Nyhed   •   Jan 30, 2020 11:10 CET

Carsten ser frem til at byde kolleger og kunder velkommen i den nye afdeling.

GLS har igennem det seneste år oplevet et stigende behov hos bestående og nye kunder, for særlig ekspertise og hjælp f.eks. i forbindelse med deres vækst, en kompleks forretningsmodel eller individuelle procedurer, produktrelationer og services. Også internt i virksomheden har den hektiske vækst, bl.a. indenfor e-handel, skabt et generelt ønske om yderligere, professionel ekspertbistand i de fælles bestræbelser på, at kunderne også fremadrettet skal kunne føle sig kvalitets-trygge, når de vælger GLS som distributør.

Det har virksomheden nu taget konsekvensen af og etableret en ny afdeling: Aftersales. Pga. af den ønskede ekspertviden har GLS valgt udelukkende at rekruttere internt til denne afdeling. Allerede fra den 1. februar slår de dørene op for både kunder og kolleger.

Afdelingen består af eksperter med dybdegående kendskab til både procedurer og mekanismer indenfor de efterspurgte områder. De skal bl.a. være med til, proaktivt og direkte, at yde kunderne professionel støtte og vejledning i en given situation.

Derudover skal afdelingen have fokus på at spotte evt. optimeringsmuligheder hos kunderne i forbindelse med deres set-up hos GLS. Formålet er dermed også kontinuerlig videreudvikling af kvalitet og service hos kunderne og kundernes kunder, men også internt i GLS.

Internt i virksomheden skal medarbejderne i Aftersales fungere som sparringspartnere for kollegaerne hele vejen rundt i GLS-organisationen, så alle fortsat kan være med til at sikre den bedste service og kvalitet.