Gå til indhold

Emner: Medier, kommunikation

Fra venstre står influenterne Tobias Hamann, Mette Marie Lei Lange og Emil Kondrup. I ‘GLS-missionen’ dyster de om, hvem af dem der er bedst til at levere en pakke fra A til B.

GLS udfordrer tre influencere og sig selv i ny kampagne

Fragt en pakke over 100 km fra A til B for samme beløb, som det koster at sende en pakke med GLS. Det er opgaven, som tre danske influencere får frie, kreative hænder til at løse i en ny kampagne for GLS Denmark, der for første gang begiver sig ud i influencermarkedsføring. ”Det har været et stort skridt for os”, siger salgsdirektør Carsten Hoffmann.

Hos GLS bliver du ikke sat i en kasse

Vi elsker pakker – men hos GLS bliver du ikke sat i en kasse

Med temaet: ’Hos GLS bliver du ikke sat i en kasse’ lancerer GLS Denmark et nyt employer branding-univers, der skal øge kendskabet og synliggøre de mange muligheder, GLS som arbejdsplads har. I det nye univers præsenterer virksomhedens egne medarbejdere en arbejdsplads med hele pakken: fantastiske kolleger, gode arbejdsforhold og masser af udviklingsmuligheder.

Kvalitetsførende inden for pakkedistribution i Europa

Med mere end 1.750 PakkeShops i Danmark og et stærkt europæisk netværk er GLS en seriøs partner til det danske erhvervsliv.

GLS

Kokmose 3
6000 Kolding
Danmark